Brug din fantasi og kreativitet.

Tivoli 2019 Roskilde Kulturskole

På billedværksted arbejder vi på en sjov og inspirerende måde. Nogen gange maler og tegner vi, helt som du kender det. Andre gange laver vi spændende projekter, hvor vi maler og tegner på nye og anderledes måder.

Vi arbejder også med skulptur, fotos, mindre installationer og meget andet, vi laver små udstillinger og tager på museumsbesøg for at se, hvor utrolig varieret billedkunst kan være og for at blive inspireret.

Vi skal udforske nogle af de forskelligartede arbejdsformer billedkunsten byder på. Måske skal vi lave kunstparade, hvor vi selv er en del af værket.

På billedkunst er der ingen begrænsninger, der findes ikke rigtigt eller forkert, her kan du udfolde din fantasi og din kreativitet.

Undervisningstider

Billedværksted (2. – 5. klasse) Trekroner Skole tirsdag kl. 14.10 – 16.10