Der skal være sjovt og hyggeligt i Kulturskolen.

Vi er en gruppe forældre, der aktivt arbejder for, at det er lidt sjovere og nemmere for vores børn at få så mange forskellige kulturelle oplevelser som muligt.

Det kan vi bl.a. gøre ved:

• at skabe hyggelige rammer om arrangementerne, så det bliver nogle dejlige oplevelse.
  • at støtte Kulturskolens initiativer, så vores børn får et alsidigt tilbud.
  • at arbejde på, at Roskilde vil være en kommune fyldt med musik og musiske aktiviteter.
  • at bage, koge, stege eller servere så ingen går sultne fra vore arrangementer.
  • at være med til at arrangere ture i ind- og udland og lave større arrangementer, som kan få kommunen til at syde af kreativitet.
  • at være med til at slæbe instrumenter og anlæg, sætte scene, lyd og lys op (selv dette job sætter vi en ære i at gøre sjovt og hyggeligt).

Kontakt Kulturskolen hvis du kunne tænke dig at give en hånd med i Kulturskolens venner.

Vi bliver flere og flere, og det er rigtig dejligt. Det betyder, at vi ikke “er på arbejde” ved alle arrangementer. Vi kan også komme som gæster, fordi der er andre forældre, der varetager de praktiske opgaver.